dimarts, 15 de desembre del 2015

Benvingut/da

Em dic Samantha i tinc 21 anys. Busco treball de forma activa relacionat, principalment, amb el sector de l'Educació, ja que posseeixo experiència com a professora de reforç, tècnica d'educació infantil i vetlladora. Sóc autodidacta i activa a formar-me professionalment, per això estic oberta a treballar en altres sectors relacionats amb la manipulació d'aliments, atenció al client, sector empresarial, i idiomes. 


En l'últim any he obtingut formació d'atenció i recepció al client, anglès, competències: socials, informàtiques i personals. Actualment m'estic formant en marketing 2.0 i xarxes socials a través del programa Garantia Juvenil.

Em considero una persona competent, amb moltes ganes de treballar, m'adapto sempre al treball i als meus companys per poder crear un bon ambient professional, sempre dono el millor de mi. 


Si desitgen posar-se en contacte amb mi em serà molt grat tenir l'ocasió de mantenir una entrevista personal per ampliar la informació.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada