dimecres, 16 de desembre del 2015

Anàlisis d'engagement

Què és l'Engagement?
Al diccionari de Màrqueting hi ha una explicació més extensa, però per poder entendre aquest anàlisis us faig un breu resum. L'engagement és la fidelitat que té el client amb l'empresa, el grau de compromís. 

Bibian Blue

La dissenyadora Bibiana Berenguer va començar fa uns 11 anys dissenyant corsets però no va ser fins fa 7 que va decidir dedicar-se al negoci de la moda a temps complet. Veient l'oferta de la seva botiga es va veure que hi ha un laboriós treball darrere de cadascuna de les peces que pengen dels diferents maniquis. 



1) Número de seguidors: 38.353

2) Freqüència de les entrades corporatives: Cada 3 o 4 dies.

3) Número de vídeos que tenen al canal: No hi ha videos.

4) Número de fotos: Unes 400 fotos aprox.

5) Si és una pàgina certificada per facebook: No, degut a que es un dissenyador.

6)Publicació interessant i comentari:



7)Engagement d’una publicació

127+3+3_x100=346,77
38.353

8)Engagement de 7 dies


2044+67+308 x100 = 6,30
38.353


Nesquik

És una marca i un producte de la companyia Nestlé, és cacao en pols soluble en la llet. Va ser desenvolupat en els Estats Units en 1948 i introduït en el mercat com Nestlé Quik. La finalitat del producte és canviar el sabor de la llet per fer-la més similar a la xocolata. 




1) Número de seguidors: 3.266.167

2) Freqüència de les entrades corporatives: Cada 1-2 dies.

3) Número de vídeos que tenen al canal: Tenen 4 vídeos.

4) Número de fotos: Unes 500 fotos.

5) Si és una pàgina certificada per facebook: Sí que ho és.

6)Publicació interessant i comentari:



7)Engagement d’una publicació
1448+28+107 x100=0,048
3.266.167

8)Engagement de 7 dies


2566+67+215 x100 =0,08
3.266.167

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada